Thursday 7 July 2011

NOVEL..

dalam pantang ni mmg tak tau nak buat apa.. nak jalan2 tak boleh..n ak menjahit pon tak boleh.. tangan dan kaki ni mmg gian dah nak menjahit..tapi apakan daya ..tak boleh ..nanti "MEM" a.k.a mak aku marah.. giler ko..kalu dia marah..aku takut.. silap2 dia tak nak jaga aku dalam pantang..hehhehe..

so aper lagi aktivit yg aku nak buat.. tengok tv, surf internet, shopping online, blogging, hah sekarng ni baca novel.. aku sebenarnya bukan minat sangat baca novel yg jiwang2 sangat ni.. yer la nanti aku akan rindu kat laki aku..hahah dah la dia jadi weekend husband sekarang ni.. hehhehe.. biasanya aku suka baca novel yg berunsurkan islamik dan misteri..tapi kali ini layan je la.. nak layan novel2 romantik la pulak..hehheheh

tadi aku baru je beli 3 buah novel kat  http://www.jemariseni.com/. novel apa? haaa ni aku nak citer.. bila surf internet ni aku asyik dok terbaca org komen pasal cerita nazs ni - sweet sour.. ni novel melayu..tajuk je omputeh..hehehhe.. ramai yg komen best..so aku sambar je la sebuah.. mula2 nak beli 2ndhand je..tapi bila jemariseni ni kasi diskaun 20% aper lagi.. beli yg baru je la kan..berbaloi2... pos laju 3 buah buku rm9 je.. ok la kan..hehhehe

No comments:

Post a Comment