Friday 1 July 2011


nur iman aqilah..
2.9kg
DOB 20/6/2011

emm klakor pulak bila mengenangkan saat2 kelahiran baby girl ni..macam tau2 je nak beranak hari isnin 20hb..hehehh..jumaat sebelum tu, aku dah pesan kat anak buah-buahan aku kat opis yg aku nak mc isnin tu.. sebab macam dah tak larat.. hari ahad pulak sibuk potong kain nak buat beg utk adik .. sarah..sekali tak sempat siap..hehe..aqilah dah tak sabar nak kluar lihat dunia..

pg  isnin tu mula dah terasa contraction every 5-10 min.. usaha gak drive hantr ayman dan imran kat umah kak imah..babysitter..pastu hantar laki kat lrt sri rampai...isshh perut ni sakit2 la pulaks.. gi beli sarapan pagi kat area umah pengasuh tu..beli kuih..nasi dagang..mee goreng..yummyyyy makan ngan anak2 kat umah kak imah..sedaaapppp....

dah selesai makan..nak bawak kete dah tak berani..makin sakit.. c all opismate..leiza mintak tolong hantar kat Naluri..sampai naluri dalam kul 10 lebih..ramai laks org..iishh.. dekat 40min gak tunggu turn.. bila masuk jumpa doc zana .. kitorg siap buat lawak2 lg..cek punya cek dah 3cm bukaknye.. terus admit..yeehhhh boleh beranakkkk...lega.. dr zana tanya nak epi tak? aku jawab nakkkkkkk...hehe aku jenis tak tahan sakit.,huhuhu..

call laki aku.."bang..saya nak beranak ari ni..hehehe datang sekarang ye bang.."..dah call hubby..call mak ngan ayah kat kuantan..

11.30 masuk labour room... aqilah keluar kul 1.03 thari.. kul 6 ptg kot baru boleh masuk bilik..sebab nak tunggu kesan epi ni hilang.. kaki mmg kebas dan tak leh gerak.. legaaaaaaa...... alhamdulillah..

1 comment:

  1. ooo ada blog tak cakapppp...hihihi...

    best aa awak labour kejap je..tp sakit yg berbaloi kan?

    ReplyDelete